Peddie

Peddie

środa, 21 sierpnia 2013

Kochani!
Dzisiaj nie rozdział, a nominacje. Oczywiście rozdział też będzie, tylko nie wiem czy dzisiaj. Wróciłam dopiero, ale może jak się sprężę, to coś i  z rozdziału wyjdzie.
Możecie mieć cichą nadzieję.... Na scenkę Peddie ; p

Ale teraz nominacje.
Dostałam ich meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeega dużo. Nawet nie wiem co mam zrobić, bo wszystkie blogi, które czytam mnie nominowały. No i nie wiem co mam zrobić z tymi niby moimi nominacjami.. Kurdę. Aż chyba nie dam rady nominować? Bo bez sensu nominować Was znowu i znowu.. No nie wiem  -,- Może dacie na dole w komentarzach jakiś pomysł, a ja np to później poprawię, czy napiszę w drugim poście. Sama nie wiem, czy dwa razy nominować... Bez sensu.
Okej, ale już przejdźmy do osób, które mnie nominowały.
Od razu mówię, że jest tego troszkę. Mam nadzieję, że o nikim nie zapomniałam. Jeśli tak, to piszcie od razu a ja specjalnie z przeprosinami jeszcze dodam.! <3. Z góry więc przepraszam. Matko.. Dobra, więc.
Zostałam nominowana do Versatile Blog Awards, przez dziewczyny o nickach : Łucja Rak z blogu klik, FankaTDA z blogu klik, Patricia z blogu klik, Ania M z blogu klik, Panna Martin z blogu klik, Paula z blogu klik, Mozika z blogu klik, SzalonaDziewczyna z blogu klik, Berry Marti z blogu klik, Nathalia Ramos z blogu klik  i baardzo spóźnione cнosen tωo z blogu klik (to z lipca jeszcze jest, przepraszam Cię bardzo, że dopiero odpowiedź, ale teraz się nazbierało, a oczywiście pamiętałam, chociaż pewnie Ty już nie ^^ ) .
Natomiast do Liebster Award zostałam nominowana przez dziewczyny o nicku : Pat z blogu klik, `Himari z blogu klik.

No trochę tego jest. Mam wielką nadzieję, że nie popełniłam żadnej gafy, że Wasze linki się zgadzają oraz, że WSZYSTKICH podałam. Jak coś to szybko pisać w komentarzu a ja poprawiam, albo nowy post pisze. Przepraszam z góry.. ; (
Wszystkim nominuującym dziękuję gorąco z całego serca <3.




Te obrazki, mogłam dać dopiero tutaj, tam jakoś wgrać mi się wcześniej nie chciały..
 Nie wiem dlaczego i nie rozumiem tego.
 Mam nadzieję, że się nie pogniewacie.  ; p

Nominowany powinien :
- podziękować nominującemu blogowi 
- pokazać nagrodę na swoim blogu
- ujawnić 7 faktów o sobie
- nominować 10 blogów i poinformować o tym fakcie ich autorów.


Więc 7 faktów o mnie. ^^ Chociaż nie wiem, czy tylko 7 powinnam zrobić, jak tyle osób mnie nominowało. No nieważne, haahahha xd 

1. Jestem wysoka i mam duży numer buta, przez co mam pewne kompleksy. ; [ 
2. Noszę okulary, choć intensywnie myślę o soczewkach. Najprawdopodobniej przerzucę się na nie jak będę szła do liceum, czyli za 2 lata. ;)
3. Będę miała aparat ortodontyczny, a teraz męczę się z separacją zębów i mam okropnie przeszkadzający drucik idący nad językiem . ! ; (
4. Nie mam najlepszej przyjaciółki, choć można powiedzieć, że dążę do takiej przyjaźni z pewną osobą z bloggera. ^^. Tak to o Tobie ;* - Ale nie powiem o kim xd
5. Jestem zbyt nieśmiała i niedostępna, ale jak się zaprzyjaźnię z kimś, staram się otworzyć. Choć to musi być taka stała przyjaźń, nie tam koleżeństwo..
6. Lubię siedzieć w domu, wolę czasem nawet to niż wyjście na dwór. No chyba, że z dobrym towarzystwem, to nie. ; D
7. Niedawno ostro nadziałam się na fałszywą przyjaźń... 

No i to tyle faktów. Mam nadzieję, że Wam się spodobały.
Teraz odpowiedzi na pytania dwóch dziewczyn ; ) 

Więc odp na pytania, Pat :

1. Dlaczego zdecydowałaś się prowadzić bloga?

Uwielbiam Tda, uwielbiam Peddie. Pomyślałam pewnego dnia, że może coś wyskrobię i wstawię. Tak o. Nie miałam pojęcia, że tyle osób będzie to czytało.. Bądź komentowało a nie czytało xd

2.  Jakie są Twoje główne cechy charakteru ?

Nieśmiała, skryta, miła, często niestety ulegająca, pomocna dla każdego no i przyjacielska. ; )

3. Co chciałabyś zmienić w sobie?

Na pewno to, żebym wreszcie siebie polubiła.. Aj, na razie nie mogę tego zrobić. Jestem bardzo niepewna siebie. No ale też oczywiście swoją figurę, nr buta :P , Urodę, tą nieśmiałość i jeszcze dużooooo rzeczy. O i naiwność! 

4. Jakiej muzyki słuchasz?

Szczerze, to nie będę oryginalna. Każdej po trochu.

5. Ulubiony wykonawca.

Sama nie wiem.. Może Leona Lewis? Ale sama nie wiem, więc nie mogę tak dać o. ; p 

6. Do której klasy teraz idziesz?

Do 2 gim . ;)

7. Ekscytujące podróże, przygody czy komedia miłosna?

Hmmm. Trzecie. ^^

8. Posiadasz rodzeństwo?

Tak, brata i siostrę.

9. Gdybyś miała jechać na bezludną wyspę to co byś wzięła ze sobą?

Hmmm. Telefon, laptop, jedzenie no i kogoś ze sobą ^^. -- Kto się wybierze? Hahahah xd. Może wtedy będę miała przyjaciółkę, a jak nie to kogoś z rodziny ;p

10. Jaką książkę ostatnio czytałaś?
Chyba "Krzyżacy" w szkole. Albo.. "Zemsta" . Kurczę, chyba to drugie.





Odpowiedzi na pytania, `Himari : 

1. Wolisz czytać opowiadania pseudo miłosne czy bardziej tajemnicze i zagadkowe?

Pierwsze.

2. Najczęściej odwiedzany przez Ciebie blog.

Oj trudno powiedzieć, naprawdę. W sumie wszystkie, które czytam odwiedzam bardzo często. Nie mogę podać jednego, przepraszam.

3. Najczęściej odwiedzana strona ?

Fb, Yt, loveinhouseofanubis.blogspot.com -- hahhahah xd i inne blogi. Ale raczej to pierwsze.

4. Gdzie chciałabyś w przyszłości pojechać?

Do Afryki i pomóc tam żyjącym ludziom. No i oczywiście gdzieś za granicę także. ; p 

5. Twoja najgorsza wada? 

Nieśmiałość.

6. Twoja najlepsza zaleta?

Hmmm. Może pomocność ? -- chyba nie tak się pisze. xd W sensie pomoc innym.

7. Piosenka, której aktualnie słuchasz.

Everytime We Touch <3.

8. Ulubiony zespół............ (już nie chcę mi się przepisywać dalej. Przepraszam. )

Nie mam szczerze. Może Leona Lewis, jako piosenkarka.

9. Co najbardziej irytuje Cię u innych?

Zakłamanie, nieszczerość, wredność, obgadywanie innych, zbytnia pewność siebie.

10. Bungee czy spadochron?

Bungee xd


No i koniec pytań. Mam nadzieję, że nikt inny pytań nie zadawał, a ja ich nie zobaczyłam. Jak coś to też piszcie na dole, a ja to poprawię. Jestem już taaaaka zmęczona. Ten post tyleeeeeeeeeeee czasu piszę, że masakra. Serio! Nie dodam dzisiaj rozdziału, jestem strasznie zmęczona już.
Co innego pisać na początku, co innego na końcu. Wiem, przepraszam, ale tyle czasu.. 
A co do pytań, to niektóre skróciłam, bo każde pytanie musiałam przepisywać, a nie dało rady skopiować, przez zabezpieczenia. Tyle się już naszukałam, więc przepraszam. ;)

No i tak już pod koniec.. Kiedy dodawałam pierwszy post na tym blogu nie miałam pojęcia, że ktoś to w ogóle przeczyta. Kilka miałam komentarzy typu : świetnie. I koniec. Dlatego teraz jestem bardzo uczulona, na takie krótkie komentarze, bo uważam, że wtedy osoba po prostu nie czyta rozdziału. Już taka jestem, znowu sorki za to, ale cóż. Moje serce jest takie uradowane, jak widzę dłuższy komentarz i nawet nie mogę często zrozumieć, jak możecie czytać takie głupoty jakie ja piszę. To jest dla mnie naprawdę wielki szok. Kiedy widzę, pod blogiem 24 komentarzy, przecieram z milion razy oczy, bo nie wierzę. Do tego tylee nominacji, co ja dostałam, to jeszcze u innych dziewczyn nie widziałam. Naprawdę! Uwielbiam Was. Nadal nie mogę uwierzyć. Naprawdę. Niektóre komentarze są długiee i takie miłe, że nawet nie wiem czy to przypadkiem nie pomyłka. Choć kilka dziewczyn wciąż pisze tylko takie króciutkie komentarze, to są osoby, które piszą komentarze długie i takie ciepłe, że najchętniej odpisałabym na każdy taki komentarz milion razy powtarzając słowo dziękuję. Naprawdę. Dziękuję..
Rozpisałam się baaaaaaaaaardzo, pewnie nikt tego nie przeczyta, ale co mi tam. Tak o do siebie można sobie popisać. Baa, moje nowe hobby. Łucja, chociaż i tak i tak Cię zmuszę do przeczytania tego, hahah xd. Uwielbiammmmm, mmmm. ! <3.


Dobra, kończę..
Bo to już nie przelewki, hahah. Co do tych nominowanych blogów, to są to blogi osób, które mnie nominowały.. Ale nie chcę tego przepisywać, więc może nie wiem co zrobię xd Coś jeszcze zrobię. A jak nie to zostawię tak jak jest i będziecie mogli mnie ganiać z łopatami czy tam czymś ; p


 Hmm. Będziecie mieli ode mnie jeszcze taką pod koniec mojej działalności na bloggerze niespodziankę. Takie podziękowanie specjalne. Oczywiście, jeszcze nie jest powiedziane, że moja działalność dobiega końca, bo może jeszcze napiszę kolejne opowiadanie, czy drugą serię tego, ale.. No coś Was czeka. 

Jeszcze raz dziękuję Wam z całego serca. <3..


Paulina,
Niunia xoxo.

Ps. Dziękuję też bardzo anonimowi, który tak bardzo domaga się zawsze rozdziałów, który ostatnio często komentuje i wgl. Dziękuję bardzo, takie tam specjalne podziękowania.
Dziękuję też oczywiście wszystkim Wam, którzy czytacie te wypociny. To dla mnie niezmiernie ważne. 
Nowy rozdział zapewne jutro. ;*

I dziękuję Łucji. Kochana Twój post na blogu i w ogóle każda nasza rozmowa, jest dla mnie bardzo ważna. Pamiętaj. ;**


5 komentarzy:

  1. :) lubię czytać Twoje rozdziały, a i ten post się przyjemnie czytało xd
    Czekam na kolejny rozdizalik ;)
    pozdrawiam
    ~ Fanka ~

    OdpowiedzUsuń
  2. Jupii ! No i co ? Ja to przeczytałam xd! Taa no to kiedy na te bezludną wyspe jedziemy hahaha ; p Nie nom xd i to napewno nie będzie koniec twoich opowiadanek zrobisz nam kolejną serię i tyle.I nie ma nie ze mną się nie zadziera xd . Bo jesli nie zrobisz kolejnej serii przestanę komentowac , czytac i pisac na gg + usunę bloga i nie ukaże kolejnego hahaha ; p Kochamm Cięęę ; D Wim wim ty mnie też xd nie nom xd ; D Kończę bo się rozpisałam o.o ja też noszę okularki <3 xd Hmm też bym wolała soczewki xd.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma za co *.* Zapraszam na nowy 11 odcinek :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam na [2] Odcinek pt. " Musimy porozmawiać, Nino.':
    http://fabina-stories-by-wild.blogspot.com/2013/08/odcinek-2-musimy-porozmawiac-nino-by.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię czytać Twoje rozdziały zwłaszcz te z peddie nie mogę się doczekać aż wkońcu dodasz nowy rozdział mam nadzieje że jak nie dziś to jutro plissssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss przez wielkie S

    twoja największa fanka czyli
    anonimek :D

    OdpowiedzUsuń