Peddie

Peddie

wtorek, 2 lipca 2013

Nominacje

Kochani jesteście :*
Ale o tym później... :P

Tak wgl to nie wiem za bardzo o co chodzi z tymi nominacjami, a dostałam ich aż dwie, więc cóż.. Nie za bardzo ogarniam, ale nie bójcie się. Wyjdzie jak wyjdzie i szkoda. :D

No więc... :


Zostałam nominowana do Libster blog Awards i Versatile Blogger Awards przez dziewczynę o nicku Wyraźnie inna : klik oraz do Versatile Blogger Award przez dziewczynę o nicku Iluzjonistka : klik . Dziękuję Wam bardzo dziewczyny, jestem niezmiernie wdzięczna i bardzo pozytywnie zaskoczona! :*

Nominowany powinien : 
1. Podziękować nominującemu blogowi.
2. Pokazać nagrodę na swoim blogu.
3. Ujawnić 7 faktów dotyczących siebie.
4. Nominować 10 blogów, które jego zdaniem na to zasługują.
5. Poinformować o tym fakcie autorów.





No więc. 7 faktów o mnie : 

1. Jestem bardzo wrażliwa i nie pewna siebie.
2. Uwielbiam grać w siatkówkę (w koszykówkę trochę mniej)
3. Nienawidzę biegać.
4. Kocham zwierzęta.
5. Rozpoznaje na wylot ludzi fałszywych i nie chcę ich znać.
6. Nie mam najlepszej przyjaciółki.
7. Nie lubię występować publicznie.

Odpowiedzi na pytania Wyraźnie innej :

1. Ulubiony film

Touchstone of Ra oczywiście i Ostatnia piosenka + Titanic

2. Ulubiona piosenkarka

Ostatnio przerzuciłam się na Leone Lewis

3. Ulubiony kolor

Biały, czerwony, czarny

4. Ulubiona postać z Twojego ulubionego serialu to?

Patricia z TDA <3 ( i Eddie też :D )

5. Ulubiony owoc ? 

Truskawki :*

6. Średnia na koniec roku ? 

5.38 :D

7. Ulubiona książka ?

Trzydzieści to za mało! <3

8. Ulubiony aktor ?

Aktorkę to mam... Ale aktor? Hmmm. Brad Pitt :D

9. Ulubiony przedmiot w szkole ?

Szczerze to nie mam :D Ale jak już jakiś wybierać to może WF ? :d

10. Ulubiony dzień tyg. ? 

Piątek !!! ^^


Okeej.
To teraz blogi, które nominuję..
Ciężko, ale macie : 




Czytam znacznie więcej blogów, bardzo ostrożnie dobierałam, te do nominacji, przepraszam, jeśli jakiś blog nie poszedł.. ;((
Nie dawał też blogów, które nominowały mnie. Sama nie wiem czy to takie zasady, ale przyznam, że bazowałam na tym jak inne osoby robiły, więc tam te linki z tych co były nominowane się nie powtarzały. Jeśli źle odczytałam to sorkii, na pewno by się pojawiły.
JESZCZE RAZ DZIĘKUJĘ WAM DZIEWCZYNY ! :* 


Moje pytania : 
1. Ulubiona postać z TDA?
2. Najmniej lubiana postać z TDA? 
3. Twój wiek.
4. Masz zwierzę?
5. Zawód, który myślisz wykonywać w przyszłości ? 
6. Ulubiony przedmiot w szkole ?
7. Najlepsza ocena/y na koniec roku była/y z : ?
8. Ulubiona para w ulubionym serialu?
9. Twój autorytet ? 
10. Jesteś towarzyska ?


Nie wiem czy wszystko zrobiłam tak jak się powinno ale cóż. DZIĘKUJĘ! :*
Rozdział 3 powinien pojawić się dzisiaj. Ostatecznie jutro. ;) <3
Uwielbiam Was!

1 komentarz:

  1. Twój blog został nominowany do Libster Awards i Versatile Blogger Awards. Szczegóły na http://my-story-of-mara-jaffray.blogspot.com/ . :)
    Przepraszam za opóźnienie. :)

    OdpowiedzUsuń